Susiniemi

Varaukset kesälle 2018 yhdistyksen jäsenille 18.3.-31.3.2018 välisenä aikana. Tämän jälkeen mökkiä voivat varata myös ulkopuoliset.

Mikkelin Työväenyhdistys omistaa mökin Mikkelin Susiniemessä Puulan rannalla lahden poukamassa. Tontilla on mökki/saunarakennus, johon kuuluu sauna, pikkuhuone, olohuone, keittiö ja makuuhuone, sekä koko saunarakennuksen pituinen kuisti. Tontilla on ulko-wc ja puuliiteri. Mökillä ei ole sähköä. Mökkiä on kunnostettu keväällä 2016. Sisätilat maalattu ja saunaremontti teetetty ulkopuolisella. Huoneet on sisustettu Työväentalolta löydetyillä stailatuilla kalusteilla.

Tontin pinta-ala on 4100 m2. Susiniemen alueelle on rakennettu seurakunnan leirikeskus ja lähellä sijaitsee kaupungin laavu ja nuotiopaikka. Susiniemen mökki on tarkoitettu ensisijaisesti yhdistyksen jäsenten käyttöön. Mökkiä vuokrataan myös ulkopuolisille. Mökki on kuudelle henkilölle. Mökkiä vuokrataan ensisijaisesti viikottain. Mökkiä voi vuokrata myös iltakäyttöön ja tilaisuuksia varten. Vuokrausaika alkaa vuokrauspäivänä klo 14.00 ja päättyy viimeisenä päivänä klo 12.00. Mökin vuokraajan on huolehdittava, että mökki on siivottu kun vuokrausaika päättyy.

Mökin vuokraamisesta vastaa Jorma Vilhunen,

puh. 0405585279

sähköposti jorma.vilhunen(at)gmail.com

Mökin vuokraushinnasto

Mökki on kuudelle henkilölle

Yhdistyksen jäsenille 30 €/vrk

Viikkohinta yhdistyksen jäsenille 210 €

Viikonvaihde yhdistyksen jäsenille 90 €

Ulkopuoliselle 45 €/vrk

Viikkohinta ulkopuolisille 315 €

Viikonvaihde ulkopuolisille 135 €

Ylimääräisistä henkilöistä jäsenille 5 €/hlö/vrk

Ylimääräisitä henkilöistä ulkopuolisille 10 €/hlö/vrk

Iltatilaisuuksista ja muista tilaisuuksista tapauskohtainen hinta.
Mikäli mökkiä ei ole siivottu, peritään 40 € lisämaksu.

VARAUSTILANNE

Punaisella korostetut päivämäärät varattuja. Varaukset päivittyvät lyhyellä viiveellä, tarkista varausten oikeellisuus vielä puhelimitse.

Saat kalenterin isommaksi klikkaamalla sitä.

Kuvia Susiniemen mökiltä